Honda CONNECT – usein kysyttyjä kysymyksiä

CONNECT-järjestelmän esittely

Selaa

Honda Connect -logo.

Vastausten etsiminen

Olemme koonneet usein kysyttyjen kysymysten – ja vastausten – luettelon, jotta voit tutustua Honda CONNECT -järjestelmään paremmin.

Mikä on Honda Apps -sovelluskeskus?

Honda Apps -sovelluskeskuksen kautta voit selata, ostaa tai ladata sovelluksia ajoneuvosi Honda CONNECT -järjestelmää varten. Lisäksi voit katsella, mitä sovelluksia älypuhelimeesi suositellaan.

Miten voin muuttaa navigointijärjestelmän ääniopastuksen äänenvoimakkuutta?

Navigointijärjestelmän ääniopastuksen äänenvoimakkuutta voi muuttaa Honda CONNECT -järjestelmän pääasetusvalikossa: Settings > System > Volume (Asetukset > Järjestelmä > Äänenvoimakkuus). Karttanäytössä on myös navigointijärjestelmän äänenvaimennuspainike.

Miten voin siirtää App- ja Widget-sovelluksia työpöydällä/aloitusnäytössä?

Painamalla App- tai Widget-sovellusta pitkään näyttö siirtyy muokkaustilaan, jossa Apps- ja Widget-sovelluksia voi vetää eri paikkoihin mihin tahansa aloitusnäyttöön tai roskakoriin. Kun muutos on valmis, valitse OK.

Mikä AHA on?

AHA on Internetiin pohjautuva audiosoitin, jonka kautta voi kuunnella tuhansia asemia. Valittavissa on esimerkiksi musiikkia, uutisia, podcast-lähetyksiä, äänikirjoja sekä sosiaalisen median uutispäivityksiä ja sijaintiin perustuvia palveluita.

Miten nollaan laitteen esimerkiksi järjestelmän virheilmoituksen jälkeen?

Kuten kaikissa tietokoneissa, joskus ohjelmat ja sovellukset lakkaavat toimimasta yllättäen. Ohjelman palauttaminen saattaa edellyttää laitteen uudelleenkäynnistystä. Tämän voi tehdä painamalla Honda CONNECT -virtapainiketta yli 10 sekunnin ajan.

Etkö löydä hakemaasi? Saat usein kysyttyjen kysymysten täydellisen luettelon lataamalla PDF-tiedoston.